neděle 11. listopadu 2012

My Workout Routine 4


upraveno z videa níže
Protože se nezadržitelně blíží Vánoce, Silvestr a s tím spojené nekonečné obžerství, tak jsem se rozhodla své tělo trochu více zapřáhnout, abych si mohla bez výčitek dopřát bramborový salát, který miluji, kapra, cukroví a při oslavě Nového roku nějaký ten chlebíček a jednohubku navíc. Řeknu vám to popravdě, během svátků se kromě koulování, bobování, stavění sněhuláka a dovádění ve sněhu se psí smečkou jinému sportu nevěnuji. Beru to jako opravdu svátky klidu, pohody a chci si užívat času s přáteli a rodinou a ne se někam na hodinu odklidit a věnovat se nějakému tréninku. A na druhou stranu, ono vyběhnout kopec, abych jej mohla sjet na bobech taky nějakou tu práci dá a je to mnohem příjemnější než posilovat zavřená v pokoji, nemyslíte?
A čím si chci dát do těla? Je to moje oblíbená Jillian a tentokrát její 90 denní cvičební plán Body Revolution. Jedná se opět o propracovaný trénink a svérázná trenérka slibuje velké výsledky. Jelikož začínám, nemůžu ještě posoudit, ale obrázky na internetu vypadají přesvědčivě. Ostatně, podívejte se sami na ukázkové video.


O co tedy jde?
Cvičíte 3 měsíce, kdy každému odpovídá jedna fáze, která obsahuje 4 videa a jedno video na cardio. Pro každý týden jsou určena dvě videa. Nebojte, není to nic složitého, Jillian připravila tzv. fitness guide, kde máte rozepsáno na každý týden, podle kterých videí máte v který den cvičit. Cvičí se opět necelých 30 minut! A teď to nejlepší, v neděli je volno! Jestli si pamatujete ještě na 30 Day Shred, tak tam se muselo cvičit každý den. Jediné co při tomto cvičení budete potřebovat jsou činky a resistance cable, což je taková guma s držátky, za kterou taháte. Pokud ji ale nevlastníte a nechcete si ji kupovat, tak stačí koupit 4 gumičky na cvičení a svázat si k sobě dvě a dvě. Pokud si chcete o cvičení přečíst víc, tak můžete tady.

A teď vám prozradím, kde toto cvičení sehnat. Můžete si jej buďto koupit jako originální DVD sety a nebo si jej můžete stáhnout. Stačí, když kliknete na jednotlivé názvy v následujícím rozpisu.

1. měsíc

2.měsíc

3.měsíc

Abyste věděli jak cvičit a které dny se máte čemu věnovat, tak si stáhněte fitness guide, který najdete tady. V tréninkovém plánu máte rozepsán první týden, který je tak zvaný zahřívací a pak už nastoupí 12 týdnů, které se postarají o to, že se za 3 měsíce v zrcadle nepoznáte, samozřejmě v tom dobrém slova smyslu. V zahřívacím týdnu cvičíte ráno podle workoutu a odpoledne cardio, a to každý den kromě neděle. V dalších týdnech už je na vás zda si zacvičíte ráno nebo večer.
Pro ty, kteří by se chtěli inspirovat speciálním jídelníčkem, tak jej najdete tady.
A pro to, abyste se dověděli jak nastartovat svůj metabolismus za sedm dní si stačí stáhnout toto.
Vše je v angličtině, ale i naprostý neznalec tohoto jazyka pochopí jak cvičit. Já osobně se budu řídit pouze brožurou fitness guide a možná se občas podívám pro inspiraci na jídelníček.

ukázka cvičebního plánu z Fitness Guide od Jillian Michaels

Teď už je čistě na vás, jestli zvednete zadek z gauče a půjdete se hýbat, nebo se budete na něco vymlouvat a pak si říkat, kde už jste mohli být, kdybyste začali právě dnes. Výmluvu, že nemáte čas vám neberu, protože 30 minut denně si pro sebe najde opravdu každý. Máte raději skupinové cvičení? Není problém, ve videu cvičí tentokrát skupinka lidí, takže sami nebudete a klidně zapojte maminku, sestru, spolubydlící nebo partnera. Tak co, půjdete do toho se mnou?

Co vy a Jillian? Cvičíte podle ní? Máte rádi její tréninky, nebo vás neoslovily?

21 komentářů:

  1. Peti, ještě že tě mám. Bez tvého příspěvku bych se do toho asi nepustila, ale když jsi mi to naservírovala až pod nos, už začít prostě musím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se můžeme povzbuzovat vzájemně, myslím, že i já budu mít chvilky kdy toho budu mít dost :-)

      Vymazat
  2. Wow díky za tip od zítřka začínám! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se těším na výsledky, také jsem přemýšlela, že bych teď před Vánocema něco zhubla, abych to pak zase v klidu mohla nahodit zpátky :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že výsledky budou vidět, abych si pak mohla dopřát ty kvanta bramborového salátu a cukroví :-)

      Vymazat
  4. jj, znam a miluju!!! cvicim podle ni a videt to teda sakra je! (jsem aktualne v 5.tydnu programu Body Revolution)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším, že to jde vidět :-)

      Vymazat
  5. Ahojte já jsem vám akorát chtěla říct že na mém blogu probíhá giveaway .....
    http://thesimonablog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jo, začnu a pojedu v tom s tebou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé :-) Každá spřízněná duše a podpora je dobrá :-)

      Vymazat
    2. To je pravda.. ale ted půjdu na překládání :D

      Vymazat
  7. Taky to cvičím, už jsem ve 4 levelu! A je to hrozně návykové! Jak jednou zažneš, už nemůžeš přestat!:-D A mám pak hrozné výčitky, když nějaký den vynechám, takže bacha:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že je to návykové, aspoň se nebudu muset přemlouvat :D

      Vymazat
  8. Zdravím =o)

    téééda, to cvičení vypadá opravdu skvěle, akorát mám jeden problém - nemám výdrž =o( Když jednou začnu a pak mi to něco přeruší, tak už se nedonutím vrátit k tomu zpět.

    Ale zkusím to =o)

    OdpovědětVymazat
  9. Musím přiznat, že toto cvičení vypadá opravdu dobře! půjdu do toho s vámi:) moc vám děkuji za inspiraci, váš blog je prima:) jen tak dál!

    http://betotallychic.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paráda, tak další slečna do party :-)

      Vymazat
  10. Ahoj, ona je naprosto super! :) A má to vymakané vše. Já teda spíše jedu podle holek z ToneItUp http://www.youtube.com/user/toneitupcom?feature=results_main mají strašně moc "workoutů", takže je z čeho vybírat :) Ale tohle může být dobré osvěžení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip na další super cvičení!

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! ♥ Thanks for your comment ♥