pátek 31. ledna 2014

My workout diary 1

Příspěvky zahrnující můj pohyb, které jsem sdílela na facebooku se těšily velkému ohlasu. Proto jsem se rozhodla zahrnout tohle téma i na blog a přinášet vám tak každý měsíc shrnutí toho, podle čeho jsem cvičila, nebo jaký pohyb jsem upřednostnila. Aby nedošlo k nějakému nedorozumění, tak to určitě neberte jako cvičební plán nebo něco podobného, ale spíše jako inspiraci, nebo třeba i tipy. Nejsem odborník, ale cvičím tak, aby mi to vyhovovalo. Já sama často hledám nějakou změnu, aby mi moje cvičení nezevšednilo a nepřestalo mě bavit, takže třeba tady i někdo z vás najde nějakou tu nápovědu, čemu se věnovat.

V lednu jsem plně využívala činky, které mi nadělil Ježíšek a musím říct, že se stávají mou oblíbenou cvičební pomůckou. Proč právě činky? Protože většinu dnů jsem cvičila 6 week six-pack od Jillian, a to konkrétně Level 1. Přiznám se, že jsem ho ani jednou nedokončila celý, a to z důvodu, že jsem byla nachlazená a prostě jsem to nezvládala. Pořád si ale říkám "lépe nějaký pohyb než žádný" a vždycky jsem odcvičila alespoň půlku.




Kromě pocení se doma na podložce, jsem chodila také na dlouhé procházky se Stacie, kde byl často takový kopec, že moje vlastní nohy a zadek měli chuť mě nakopat. Také jsem si byla jednou zaplavat, což mám do budoucna v plánu zintenzivnit, jen musím přijít na čas, kdy není v bazénu přeplněno.

V posledních deseti dnech jsem cvičila podle aplikace Nike+ Training Club, což mě baví hodně. I zde jsem využila činky. Tohle cvičení se ze začátku nezdá jako příliš náročné a efektivní, ale vaše svaly vám v následujicích dnech po tréninku dají jasně najevo, že si mákly.


A jak často jsem cvičila? Třikrát týdně, a to v rozmezí 15 až 45 minut. A protože si již nyní všechno cvičení poctivě zapisuji, tak jestli mi to vydrží, tak od příště vám snad přidám i konkrétní přehled, kdy jsem se jak hýbala.

Jaký pohyb jste v lednu upřednostnili vy?

30 komentářů:

  1. Ahoj, já jsem včera docvičila 30 Day Shred a přemýšlím, co dál, možná zkusím ten 6 week :)
    Hezký víkend, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem cvičila na podzim 2012. Ačkoli mě ke konci už moc nebavil, tak jsem ho zvládla dokončit :-) 6 week six pack je zábavnější, tak ho zkus ;-)

      Vymazat
    2. Tak, včera jsem cvičila poprvé 6 week six-pack a baví mne! Bohužel dnes ze cvičení nebude nic, vlezla na mě chřipajzna... :(

      Vymazat
    3. Jsem ráda, že tě baví a neboj, až se vyléčíš můžeš zase začít ;-) Ať je ti brzy lépe!

      Vymazat
  2. Já jsem cvičila především xhit, který mě neskutečně bavil!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj máš moc hezký blog. :-) Nedávno jsem se taky dokopala k tomu abych začala pravidelně cvičit, začala jsem podle 30 day shred od Jillian a musím říct, že dává vážně zabrat
    http://lifestylebydominique.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu! Vidím, že Jillian je oblíbená.

      Vymazat
  4. Já jsem se momentálně vrátila k Pilates s Cassey Ho, jestli jí neznáš, mrkni na blogilates.com. Cvičím teď každý den a neskutečně mě to baví:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cassey zbožňuji. Pravidelně si tisku její měsíční cvičební kalendáře, kterými se inspiruji.

      Vymazat
  5. Skvělé Péťo! Jen tak dál :) Jak píšeš lepší nějaký pohyb než žádný. Není nad to, když člověk udělá něco pro sebe a své tělo. Moje cvíčení spočívá v běhání 2-3x týdně a závodně tancuji takže mám 3x týdně taneční trénink hodinu a půl. Občas si taky dám nějakou tu chalange a nebo ráda závodím s přítelem kdo udělá více sedů lehů atd :D je to super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni to je pohybu! Ten tanec závidím, měla bych si najít nějaký taneční kurz :-) A motivovat se s přítelem vzájemně, super nápad!

      Vymazat
  6. Já jsem v ledu běhala, a když byly mrazy -10 a více dávala jsem si 30 days shred od Jiliian. Závidím činky, já pořád cvičím s PETkama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem posera. Bojím se, že bych si v zimě při běhu přivodila zamrznutí plic :-) Já kdysi taky cvičila s petkama ale pořád mi vypadávali z ruk.

      Vymazat
  7. Držím pěsti ať to vydrží a má to efektivní výsledky. Já jsem začala před 14cti dny Jillian a onemocněla jsem. Nevím čím to, ale už se mi to stává pravidlem, že jak začnu Jillian vždycky mě dostane nějáká ta nemoc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Asi je pro tebe Jill nějakým prokletím, nebo ti říká aby sis od ní dala na chvíli pauzu :-)

      Vymazat
  8. Já jsem v lednu měla jen asi čtyři dny, kdy jsem necvičila, takže mám radost :). Cvičila jsem 30 Day Shred a občas nějaká videa od Cassey Ho, také plánuji článek :).

    OdpovědětVymazat
  9. Ja jsem nikdy na cviceni nikdy nebyla ale to neznamena ze se mi tenhle clanek nelibil;-) je zajimavy a lidi aspon inspiruje aby se sebou neco udelali

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se vždycky hýbala, ale pak přišlo období kdy jsem měla útlum, ale už je na čase se zase vzpružit :-)

      Vymazat
  10. Juu Petul, sikulka!!! Urcite ti to vydrzi dlouho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám, že mi to vydrží :-) Člověk pak vidí kde přidat a co změnit když si to zapisuje :-)

      Vymazat
  11. mas muj obdiv. ja a fitko to jsou dve rozlisne veci :)))

    blog she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla období kdy jsem pohybu moc nedala, ale protože celý den sedím v kanceláři u počítače, musím se hýbat, nebo by ze mě byl za chvíli pecivál :-)

      Vymazat
  12. Cvicila jsem 30 days shred s Jillian a dám to i na blog :) Prijde mi, že kdyz se nekomu "zpovidam", tak to budu vic dodrzovat :))

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mě tyhle články budou sloužit jako taková motivace, abych vám mohla dávat tipy na mnou oblíbená videa. Je pravda, že když se může člověk o něco podělit tak ho to pak i víc baví a to je u cvičení důležité.

      Vymazat
    2. Já když jsem sepisovala článek za leden, tak jsem si říkala, že normálně se až sama divím, že jsem fakt většinu dní cvičila, ale je pravda, že někdy je únava tak silná, že ani tu půl hodinu nedávám :(

      A.

      Vymazat
    3. Lámat přes koleno by se to nemělo, pak si to člověk neužije :-)

      Vymazat
  13. tohle cvičení s Jillan jsem ještě necvičila, ale budu muset vyzkoušet:)
    Jen tak dál Péťo!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej :-) Chvíli si u toho možná zanadáváš stejně jako já ale ten skvělý pocit za to pak stojí.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! ♥ Thanks for your comment ♥